Z poslanecké sněmovny

10. dubna 2013 v 19:07 | Weiler |  Básnická středa
Ve třeťáku se u nás na gymplu zaváděly povinně volitelné semináře a já byl samozřejmě hned z kraje nasranej, že kvůli malýmu zájmu neotevřou seminář filmovej, jelikož si všichni ostatní studenti mysleli, že budou proaktivní a zapíšou si seminář, kterej jim má co nejlíp pomoct k případné maturitě. Přitom žádnej takovej neexistoval! Tak se stalo, že hodiny práva a ekonomie byly nacpaný, protože každej druhej chtěl bejt právník a ekonom, zatímco já zkejsnul na hodinách anglickýho jazyka, který byly vzhledem ke kvalitě učebních metod a úrovně ostatních studentů prostě zbytečná ztráta času a další rána do břicha mý kariéry filmaře.

Fyzika byla o něco lepší, poněvadž naše fyzikářka měla ve skutečnosti IQ vyšší než sto a tudíž jí docvaklo, že je nesmysl připravovat nás o těch hodinách na maturitu, páč k čemu by nám pak byly normální hodiny fyziky? Místo toho nám přiblížila spoustu věcí, s kterýma bychom se v normálních hodinách nikdy nesetkali a dokonce i ona se od nás, mladých amatérských nadšenců do přírodních věd, dozvěděla jednu, dvě věci. Seminář z fyziky se tak stal hodně interaktivní záležitostí, kdy jsme kolikrát místo prospaných odpoledních hodin ve sluncem zalitých učebnách vyrazili na přednášky o možnostech cestování časem Matematicko-fyzikální fakulty, nebo strávili nemalý podíl hodin stavěním netradičních draků. Rozhodně stálo za to vidět ty závistivý ksichty spolužáků, co šli z hodiny rozboru obchodního práva na hajzl, když jsme proběhli chodbou kolem s drakem na šňůrce a chichotali se jak idioti.

Byli i další kantoři, kterým docvaklo, že odpolední semináře nejsou úplně to pravé ořechové pro nucení studentů psát si stránky zápisků. Zatímco však fyzikálním pokusem může být i házení tenisáku po třídě, existuje jen omezená škála aktivit, co by okořenily výuku ZSV. Zvláště pak pokud jste úzkoprsý český učitel. Ale najde se minimálně jedna. A já byl u ní.

Snad jsem čekal, než začne můj seminář, když procházím kolem spolužáků v oblecích a kostýmcích. Hráli si na poslaneckou sněmovnu. "To by mělo bejt dobrý," pomyslel jsem si, jelikož příprava většiny gymnaziálních studentů na cokoli, co znamená práci, obvykle netrvá déle, než šedesát minut. A jelikož jejich učitelka podpořila návštěvu studentů z jiných seminářů, šel jsem se na to divadlo pěkně podívat. Takže dnešní verše nejsou o opravdových poslancích. Jen ukazují, jak by to vypadalo, kdyby zemi řídila banda středoškolských studentů.

Možná bychom na tom byli líp, já vim.

No dobře, každýmu musí bejt jasný, že řešení nešťastné dopravní situace v ČR pomocí speciálních kol na koleje byl pokus o žert. Ale když se o návrhu hlasovalo, zvedl jsem též ruku proti. Když mě pak učitelka upozornila, že do třídy nechodím, opáčil jsem, že návrh takhle blbej jsem nemohl nechat bez povšimnutí.

A na blbej návrh se daly vymyslet jen blbý verše…

Dálnice zanedbané a silnice nesjízdné
některé řidiče také vytáčí mýtné
jednoduché řešení mají naši poslanci
nechali by řidiče jezdit po železnici.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama