Pro vana blog

28. července 2013 v 21:22 | Weiler |  Téma týdne
Když jsem tentokrát v pondělí zahlédl téma týdne, první, co mě napadlo, bylo: "co to je kurva pro ana blog?" Obrázek na vrchu stránky však trochu napověděl a po přečtení pár příspěvků na toto téma jsem okamžitě dostal chuť nějakej takovej zvrhlej blog najít, pročíst, pobavit se a pak se pustit do zuřivého komentování, případně bych tedy mohl takové blogy na tom vlastním ohodnotit v tématu týdne. Pak mě ovšem napadla další věc, a to, že bych se u čtení takovýho blogu leda nasral a to neni dobrý pro mou pleť. Zrovna, když jsem chtěl psaní článku na téma týdne z tohoto důvodu vynechat, napadla mě další, tentokrát přímo revoluční a reformátorská myšlenka: Na Obojku se stane pro ana blogem!
Naneštěstí jsem tuto myšlenku musel honem rychle opustit, jelikož miluju žrádlo a snad ani naprostá ztráta chuti by to nemohla změnit… Jelikož však moje hlava přetéká myšlenkami a pupek tukem, došlo mi, že na to musím z naprosto opačné strany. Udělám návod, jak se stát vypraseným tlouštíkem. Proto zakládám (doufám) historicky první pro vana blog, který vám pomůže vážit jednoho dne víc, než vaše pohovka!
Tak, začínáme na nějakých zdravých 80 kilogramech váhy a přestaneme si konečně lhát, že jsou to těžké kosti. Při 185 centimetrech nám svaly na pažích jako dva hrnce slepičího vývaru už tvoří celkem zajímavou startovní bilanci, ale cíl by měl být někde mezi stehny, co se dotýkají i při rozkročení nohou, a osobním zdravotní sestrou, která nás musí obracet a chránit tak před proleženinami, řekněme tedy 160 kilo. První věc, kterou po vzoru pro ana blogů musíme udělat, je sestavit jídelníček.
Snídaně: nic.
Ač se může zdát podivné, že abychom pořádně přibrali, musíme odněkud nejprve ubrat, mějme stále na paměti, že snídaně je základ dne. Podle zdravé diety se dá do zhruba těch dvanácti jíst prakticky cokoliv, jelikož tělo má dost času si s tím poradit, spotřebovává snídaňové menu na energii, zatímco obědy a hlavně večeře už spíše ukládá. Pokud máte po ránu jó hlad, dejte si něco lehkého, například Marsku nebo misku Cini-Minis, ale nechte si místo na…
Oběd: začneme dobrým bujónem, abychom trochu roztáhli žaludek a připravili ho na ty bomby, co přijdou. Obecně se vyhýbáme drůbeži, i když pečená kachna velká jako dítě neuškodí, je lepší nějaké dobré vepřové v marinádě, nebo telecí steak. Zeleniny není třeba se bát, její přítomnost v jídelníčku ovšem musíme vyvážit nějakou smaženou přílohou. Anglická slanina by měla být jednou ze stálic našich receptů. Pro inspiraci si můžete na youtube najít kanál Epic Meal Time, kde vaří přesně takové pokrmy, jaké potřebujeme. Pokud není třeba být v příštích hodinách střízliví, natočte si tuplák piva, pokud ano, pijte pouze Colu, nikdy ovšem light! Pravé menu je třeba zakončit zákuskem - i když už jste přežraní, za hodinu byste stejně měli zase hlad.
Svačina: tabulkou čokolády nikdy nic nezkazíme, ale je dobré mít v mrazáku alespoň vaničku zmrzliny, když už nemáte na ten kýbl Manhattanu. Pečivo se šunkou, sýrem, salámem a nejlépe ještě majonézou je také velmi vhodná volba.
Večeře: tak tady není třeba být tolik kreativní, v zásadě uvažujeme o stejných porcích a výběru pokrmů jako u oběda, jen tu polévku můžeme tentokrát vynechat. Nesmíme zapomenout, že večeře nekončí posledním soustem na talíři, ale pokračuje vyjídáním lednice až do nějaké jedné hodiny ranní. Pokud se v noci často budíte, proč tu chladničku po každé procházce na toaletu po cestě nenavštívit.

To by bylo pro začátek asi vše. V příštím článku se naučíme, jakými aktivitami by měl aspirující tlouštík trávit den… čekejte článek velice krátký.
 


Komentáře

1 anko-san anko-san | Web | 28. července 2013 v 23:06 | Reagovat

No...tak to je něco....:DDD Přiznávám se...na pár věciček jsem hned dostala chuť :DDD

2 Weiler Weiler | Web | 29. července 2013 v 22:53 | Reagovat

Naruto a Hinata OTP! :D

3 mengano mengano | E-mail | Web | 1. srpna 2013 v 22:56 | Reagovat

Vtipné:) Hned se mi zlepšila nálada:)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama